CZYM SĄ SOCIAL MEDIA?
Social Media to inaczej portale społecznościowe takie jak Facebook, Nasza-Klasa, Twitter, Google+ czy YouTube.
CZY WARTO?
"W 2011 r. 13,5 mln użytkowników logowało się co miesiąc na NK.pl. Ponad 8,3 mln Polaków korzysta z Facebooka, a 2,5 mln ma konto na Twitterze. Dla porównania: najpopularniejszy w Polsce dziennik – „Fakt”, codziennie kupuje niespełna 400 tys. czytelników, a najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w kwietniu 2012 r. był serial „M jak miłość”, który 2 kwietnia przyciągnął przed ekrany prawie 7,7 mln widzów. Nie jest zatem dziwne, że media społecznościowe stały się kanałem kampanii marketingowych, po który firmy sięgają coraz chętniej – według Deloitte 5 proc. polskich firm jest aktywnych w social media, a 86 proc. spośród nich ma własną stronę na Facebooku." Paweł Luty, FORBES 25.05.2012r.
SOCIAL MEDIA
CZYM SĄ SOCIAL MEDIA?
Social Media to inaczej portale społecznościowe takie jak Facebook, Nasza-Klasa, Twitter, Google+ czy YouTube.
CZY WARTO?
"W 2011 r. 13,5 mln użytkowników logowało się co miesiąc na NK.pl. Ponad 8,3 mln Polaków korzysta z Facebooka, a 2,5 mln ma konto na Twitterze. Dla porównania: najpopularniejszy w Polsce dziennik – „Fakt”, codziennie kupuje niespełna 400 tys. czytelników, a najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w kwietniu 2012 r. był serial „M jak miłość”, który 2 kwietnia przyciągnął przed ekrany prawie 7,7 mln widzów. Nie jest zatem dziwne, że media społecznościowe stały się kanałem kampanii marketingowych, po który firmy sięgają coraz chętniej – według Deloitte 5 proc. polskich firm jest aktywnych w social media, a 86 proc. spośród nich ma własną stronę na Facebooku." Paweł Luty, FORBES 25.05.2012r.
KORZYŚCI PŁYNĄCE Z SOCIAL MEDIA
ROZPOZNAWALNOŚĆ:
Obecność Twojej firmy w mediach społecznościowych:
- pozwoli na zwiększenie rozpoznawalności marki
- pokaże że prowadzisz nowoczesną, otwartą działalność
- powiększy ilość pozytywnych informacji dostępnych o Twojej firmie w sieci co przyczyni się do zwiększenia zaufania klientów
WZROST ZAUFANIA
Badania dowodzą że firmy obecne w mediach społecznościowych są obdarzane większym zaufaniem przez klientów.
WZROST SPRZEDAŻY
Dzięki zwiększeniu rozpoznawalności i zaufania oraz czynnej reklamie w Social Media na pewno odczujesz wzrost sprzedaży.